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Promotion Indicators and Systems

J:COM will set promotion indicators for each of the four material issues and 12 sub-material issues and promote sustainability management. Promotion indicators will be reviewed as appropriate in light of changes in the external environment and business domains.

Driving Indicators

心地よく心を動かすサービスの提供と企業価値の向上暮らしのデジタルイノベーション デジタル利用の拡大:MY J:COMアプリDL数(累計) 未病・予防分野での食、運動などのサービスをデジタルデバイスを活用して提供:MY J:COMアプリからの登録者数(累計) 豊かなエンタテインメントの提供 様々な人の価値観に寄り添ったコンテンツやサービスのシームレスな提供:TV・VODをシームレスで視聴可能なデバイスの提供数(累計) お客さまに対する責任 サービスの安定提供率:99.99% 安心安全で持続可能な地域社会への貢献 地域社会との共創 地域の課題を解決するための事業創出と推進:取り組み事例とBtoC.B.G領域における推進、デジタル推進委員率 安心安全な街づくり 防災・減災・防犯コンテンツの発信や取り組み等を通じて地域の安心安全に寄与する:デジタル配信コンテンツ事例、防犯カメラ設置数、防災・安心安全に関する協定数、社外浸透度 次世代のチャレンジ支援 次世代への教育・文化・ スポーツ支援:開催数 地球環境への貢献 脱炭素社会の実現への挑戦 カーボンニュートラル:2030年度達成 資源の有効活用 リサイクルの推進:端末機器の廃棄物リサイクル率(※)2027年度 99%以上 ※サーマルリサイクル(焼却)含む 自然環境負荷の低減 環境問題に対する啓発活動や情報発信:取組み事例 ウェルビーイングの実現 人権の尊重 人権研修受講率:100% DE&Iの推進と人財の育成 女性管理職比率:2027年度 22% DE&I研修受講率:100% DX研修受講率:100% 健康経営の推進 男性育休取得率:2027年度 80% 有給休暇取得率:2027年度 80%以上維持
  • * The deadline for quantitative promotion indicators without a fiscal year specified is the end of fiscal year 2024.

Promotion Structure

Sustainability management strategies and plans, materiality assessments based on changes in the external environment and business domains, and promotion indicators are regularly reported and discussed at management meetings, and are being promoted under the commitment of top management.

Promotion Structure
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